Pagina's

donderdag 8 december 2011

Ziek, zwak en misselijk

Na het trotseren van de kou en een heuse sprint om een trein eerder te halen kwam ik aan in een voorverwarmde trein. Heerlijk! Nadat ik een beetje op temperatuur was gekomen ging een telefoon naast mij af. Een vrouw van eind dertig, begin veertig nam op. Met haar snotverkouden stem zei ze hallo. Uit haar gesprek bleek dat ze laat was en dat ze vandaag een presentatie moest houden.  

Ze snifte en hoestte heel wat af. Na haar eerste telefoontje, ging ze zelf bellen. Ze belde een collega om te vragen of de laatste dingen voor de presentatie geregeld waren. Haar collega was waarschijnlijk erg benieuwd naar haar verkouden stem. Ze zei letterlijk: "Ik ben snotverkouden, hoest me een ongeluk en ik heb ook nog koorts." Dat arme mens. En dan ook nog een presentatie houden.

Uit het gesprek bleek ook dat ze in de verkeerde trein zat. Daarom zou ze dus later aankomen. Ze vertelde dat ze in de verkeerde trein zat. In de sprinter, het klonk alsof ze het een hel vond. Op Utrecht Centraal werd ze door een conducteur geadviseerd de sprinter te nemen. Ze baalde er enorm van. Ze was het uiteindelijk helemaal niet met de conducteur eens en bedacht zich dat het misschien toch beter was geweest als ze intercity had genomen.

Ach, ik denk dat ze uiteindelijk wel op een redelijke tijd is aangekomen. Hopelijk ging haar presentatie vandaag goed en heeft een vrij weekend om op te knappen. Met een snotneus en koorts in de trein is ook niet alles.

Morgen zal een latertje worden in verband met andere verplichtingen, maar het verhaal van morgen zal online komen. 

Tot morgen!
xx Esmee

1 opmerking:

  1. Hee Esmee, leuke blogs heb je, je komt echt interessantere mensen dan mij tegen in de trein hahaha. Maar waar blijven de nieuwe posts :S?

    Ik heb nu ook een blogje haha. Ik dacht laat ik het eens uitproberen :P

    BeantwoordenVerwijderen