Pagina's

zaterdag 19 november 2011

Twee is het nieuwe één

Gisteravond zat ik weer in een overvolle avondtrein. Toch was er nog een lege plaats, speciaal voor mij. Aan de andere kant van het gangpad zat een vrouw met twee telefoons. Met beide telefoons was ze erg druk. 

Na een week hard werken zat iedereen uitgeblust in de trein. Dat was wel te merken. Ook ik kon mijn ogen bijna niet meer openhouden. De vrouw aan de andere kant van het gangpad had het nog wel erg druk. Op haar iPhone wisselde ze constant van app en leek het er op dat er nog belangrijke afspraken geregeld moesten worden. Ik denk dat ze allemaal dingen moest regelen voor een feest. Waarom? Tja, ik kon niet lekker mee gluren, maar ik zag een paar keer haar agenda tevoorschijn komen. Verder belde ze heel wat vriendinnen af of alles al geregeld was. Misschien ging het wel om een surpriseparty. 

Dat soort feesten lijken mij zo leuk! Zelf was ik ook een keer te gast op een surpriseparty. Degene die jarig was, was helemaal overdonderd en werd emotioneel. Wat zijn mensen dan gelukkig. 

Terug naar de vrouw. Met de ene telefoon was ze dus met de surpriseparty bezig. Aan de andere telefoon zaten oortjes. Ze kon tussendoor dus ook nog muziek luisteren. Daarbij was ze op die telefoon ook nog aan het chatten met iemand via Facebook. Ik zag namelijk toevallig het blauwe Facebook balkje bovenaan haar scherm. 

De vrouw was dus aardig aan het multitasken. Ze kon alles te gelijk. Uiteindelijk kreeg ze geen telefoontjes meer en belde ze zelf ook niet naar haar vriendinnen en sloot ze de Facebook chat af. Haar ogen zakte langzaam dicht en ze luisterde alleen nog naar de muziek. 

Ook mijn ogen zakte dicht. Maar gelukkig, ik was bijna thuis, op weg naar het weekend.


Helaas een dagje later, maar een student als ik had het gisteravond nog erg druk met school en vandaag moest er gewerkt worden dus bij deze het verhaal van vrijdag 18 november 2011. 

Een fijn weekend en tot dinsdag


xx Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten