Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Look-a-like hair

Allereerst een schande weer een dagje te laat, maar het drukke bestaan van een student als ik laat het schrijven van een blog even niet toe. Maar natuurlijk bij deze weer een nieuw bijzonder verhaal. Gistermiddag zat er namelijk een vrouw schuin tegenover mij met hetzelfde soort haar als ik, alleen dan in een blonde vorm.

Het viel mij meteen op. Het was hetzelfde soort slag met een paar bijzondere krullen erdoorheen. Erg leuk om te zien. Deze vrouw was druk bezig met het lezen van de Volkskrant. Ze was overduidelijk een bijzonder artikel aan het lezen. De verbazende blikken waren van haar gezicht af te lezen. Het is een beetje moeilijk uitleggen, maar ze fronste nogal eens met haar wenkbrauwen. 

Toen ze haar krant uit had, legde ze deze opzij en pakte ze haar mobiele telefoon. Schijnbaar waren daar ook bijzondere dingen te lezen. Ook hier fronste ze een paar keer. Ik was enorm benieuwd wat ze nou allemaal gelezen zou hebben. 
Waar zou deze vrouw naar toe zijn gegaan. Ik zat pas rond 14.00 uur in de trein, dus naar haar werk zou ze waarschijnlijk niet zijn gegaan. Ik denk dat ze of een afspraak had of onderweg naar huis was. Ze had wel nette kleding aan, maar na mijn mening niet netjes genoeg voor een echte werkafspraak. Achteraf denk ik dat ze toch onderweg naar huis was.

Ik heb deze vrouw voor dit nieuwe vooral gekozen vanwege haar herkenbare haar. Toch leuk om bijna exact hetzelfde haar te zien. Je ziet het niet vaak. Daarom een verhaal waard om de week mee af te sluiten. 

Fijn weekend en tot dinsdag

xx Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen