Pagina's

dinsdag 22 november 2011

Kunstenaar met zwarte krullen

Vandaag zat aan de andere kant van het gangpad een hele grote man. Hij bezette zo ongeveer drie stoelen. Anderhalf voor zichzelf en de andere helft aan alle spullen die hij bij zich had. Ik moest gelijk denken aan een artistieke kunstenaar die tegelijkertijd een Apple fan is.

Hij was druk bezig op een MacBook Pro, die ik zelf o zo graag wil! Hij was bezig met een verslag. Ik zag hem namelijk werken in een Word document. Omdat ik aan een kunstenaar dacht, ging het misschien wel om een voorstel die hij moest afmaken. Een voorstel die hij moest schrijven voor een nieuwe serie schilderijen. Ik denk dat hij een schilder is, omdat ik hem zo met een verfkwast achter zijn oor zie zitten. 

Daarnaast had hij ook een grote, platte tas bij zich. Een tas waar waarschijnlijk zijn schetsen in zitten. Die moeten natuurlijk schoon en netjes blijven, vandaar de grote, platte tas. Ik ben benieuwd wat voor soort schilderijen hij maakt. Ik vond hem geen type voor kleurrijk schilderij, maar meer iemand die van zwart-wit houdt en met verschillende grijstinten werkt. 

Ik benoemde deze man eerder ook als Apple fan. Waarom? Nou vanwege zijn MacBook Pro natuurlijk. Maar hij had ook een iPhone 4. Hij zag er echt uit alsof hij thuis nog veel meer spullen van Apple zou hebben. Een echte fan. Kunstenaars geven toch niet zo veel om dit soort spullen? Deze kunstenaar blijkbaar wel, want ja, ik beschouw deze man echt als een kunstenaar en ik zou graag zijn werk een keer willen zien!

Tot morgen
xx Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten