Pagina's

vrijdag 25 november 2011

Druk druk druk

Aaah! mag ik even mijn frustraties kwijt! My god, wat zat ik gister in een overvolle trein! Gelukkig kon ik nog een plekje bemachtigen. Maar bij alle daaropvolgende stations werd het steeds drukker in de trein. 

Door alle drukte waren er natuurlijk genoeg mensen om te bestuderen. Dat was niet zo moeilijk deze keer. Alle mensen hadden alle maar donkere kleren aan. Denk aan zwart, bruin, grijs e.d. Maar een man schuin tegenover mij was het tegenovergestelde van donkere kleuren. Hij had die ochtend gekozen voor een knal paarse trui met een licht beige kaki broek. Daarbij had hij een knalblauwe tas en een rode jas aan. Oei, wat viel deze man op met zijn kleuren! 

Hij was helemaal verzonken in zijn boek. Ook had hij een koptelefoon op, zodat hij ongestoord zijn boek uit kon lezen. Ik zag namelijk dat ie 'm bijna uit had. Het was een beetje een vaag boek. Ik kon de titel niet lezen, maar aan de geel gekleurde bladzijdes die allemaal verfrommeld waren, kon ik opmaken dat het waarschijnlijk om fantasyboek gaat. Hij was er wel echt een type voor.

Het was niet alleen druk in de trein, maar zelf had ik het gisteravond ook erg druk. Nadat ik eindelijk thuis was, na een lange dag school en die overvolle trein, had ik nog het één en ander te doen. Vandaar dat het verhaal een dagje later, dus vandaag pas te lezen is.


Vanmiddag mag ik nog één keer naar school. Laat op de avond zal het laatste verslag van de week verschijnen.


Tot vanavond
xx Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen